Technické údaje:
- Materiál: PA+CU+FE
- Model: S1P-FL405-240
- Menovité napätie: 220-240 V-/50 Hz (trh Spojeného kráľovstva/EÚ), 110 W
- Voľnobežné otáčky: 3200 ot./min
- Veľkosť leštiaceho kotúča: 10 palcov (USA), 250 mm (UK/EU)
- Dĺžka kábla: 2, 0m
- Hmotnosť produktu: 2200 g
Profesionálne leštenie:
Výkon 230 V/110 W, veľká kontaktná plocha, 3200 otáčok za minútu pre rýchlu a efektívnu prácu.
Orbitálna leštička:Náhodný orbitálny pohyb bez turbulencií s vynikajúcou schopnosťou tlmenia, ktorá znižuje poškodenie povrchu náteru.
Dvojité ovládanie rukoväte
Zlepšuje stabilitu, ľahko sa ovláda a znižuje únavu po dlhšom používaní a ľahko sa používa v zákrutách.
Návod na použitie:
Leštenie a voskovanie:
Krok 1: Umyte auto a osušte ho uterákom.
Krok 2: Umiestnite leštiacu podložku na leštiaci podvozok.
Krok 3: Vyleštite vlnený poťah primeraným množstvom leštidla/brúsneho prostriedku. Na odstránenie povrchovej oxidovej vrstvy laku auta a malých škrabancov bez poškodenia základného náteru sa odporúča použiť stredný leštiaci prostriedok.
Krok 4: Po vyleštení utrite zvyšný prach.
Krok 5: Umiestnite voskový vankúšik na leštiaci kotúč a naneste naň primerané množstvo voskového materiálu. Neodporúča sa používať vodný vosk. Použite leštiaci stroj na rovnomerné voskovanie, aby ste vytvorili ochrannú vrstvu laku auta a zabránili starnutiu laku auta.
Krok 6: Po zaschnutí vosku zotrite prebytočný vosk z povrchu uterákom.
Poznámky:
1. Pred použitím si pozorne prečítajte pokyny.
2. Pri pripájaní k zdroju napájania sa uistite, že je vypínač vypnutý, aby ste predišli náhlemu spusteniu.
3. Pred voskovaním sa uistite, že ste auto vysušili.
4. Pracovné prostredie voskovania by malo byť čisté, množstvo prachu by malo byť minimálne a malo by existovať dobré vetracie filtračné zariadenie.
5. Ak sa pri voskovaní objaví na špongii rovnaká farba ako lak auta, môže to znamenať poškodenie povrchu laku. Stroj musí byť okamžite zastavený a porucha musí byť odstránená.